Częste pytania

 

Najczęściej zadawane pytania

1.   Ile czasu zajmuje realizacja zamówienia?

 

Jeżeli wpłata za zamówienie pojawi się na naszym koncie do godziny 11 to istnieje duża szansa na jego dostarczenie już w następnym dniu roboczym. 

2.   Czy sprawdzę zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty kurierowi?

Jest możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera, po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki. W przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności - podstawa późniejszej reklamacji.  

3.   Czy mogę uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar?

Na każdy sprzedawany przez nas towar wystawiamy fakturę VAT. Na etapie składania zamówienia (podawania danych odbiorcy) należy zaznaczyć opcję 'firma' i wpisać numer NIP.

4.   Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne?

Informacje na stronach internetowych sklepu, zarówno dotyczące dostępności produktów jak i ich cen, są codziennie uaktualniane. Tak, więc wszystkie ceny widoczne na naszych stronach są aktualne i ostateczne.

5.   Chciałbym zapłacić przelewem za zamówiony towar, proszę o podanie mi numeru konta, na które mam przelać należność?

Informacje o numerze konta są wyświetlane po zakończeniu transakcji oraz w e-mailu z potwierdzeniem zamówienia. Przesyłka zostanie wysłana, gdy należność wpłynie na nasze konto.  

6.   Czy istnieje możliwość przesłania zamówionego produktu za granicę?

Tak, jesteśmy w stanie wysłać towar do wszystkich krajów członkowskich UE, jednak przed zakupem niezbędny jest kontakt telefoniczny w celu wycenienia paczki.

7.   Ile płacę za przesyłkę zamawiając więcej produktów niż jeden?

Koszt przesyłki zależy od rodzaju i sposobu dostawy zamówienia:

- przesyłka kurierska  - o wartości co najmniej 199 zł i przedpłacie na konto ( przelew zwykły lub szybka płatność online) WYSYŁKA JEST DARMOWA!!!

- przesyłka kurierska– koszt paczki do 30 kg wynosi 18 zł

- przesyłka kurierska pobraniowa – koszt paczki do 30 kg wynosi 25 zł

- przesyłka pocztowa - koszt paczki wynosi 14 zł

- PACZKOMATY InPost -  koszt paczki wynosi 10,99 zł (wymagany wybór paczkomatu danej miejscowości)

Zamawiając kilka produktów do 30 kg płacisz za przesyłkę tylko raz (w zależności od dokonywanej płatności). Zamówienia powyżej 30 kg realizowane są indywidualnie 

8.   Chciałabym zamówić produkt, ale wysłać go na inny adres niż w zamówieniu. Jak to zrobić? 

Podczas składania zamówienia proszę o uzupełnienie pola: adres do przesyłki, a w przypadku innych uwag proszę o kontakt z biurem sklepu.  

9.   Proszę o informację czy dane, które podaję są bezpieczne?

Wiemy jak ważna jest ochrona danych osobowych podawanych przy składaniu zamówienia. Nie odsprzedajemy i nie udostępniamy danych innym firmom - poza firmą przewozową, która otrzymuje od nas jedynie informacje do wykonania usługi.

10. Czy produkty marki łucznik objęte są gwarancją?

      Tak, wszystkie nasze produktu objęte są gwarancją (maszyny do szycia 24 miesiące, sprzęt AGD 12 miesięcy) podstawą gwarancji jest dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury VAT oraz podbita karta gwarancyjna.

11. Czy w sklepie można zakupić części do starszych i nowych maszyn?

      Nie, sklep galeria łucznik nie prowadzi sprzedaży części do maszyn, w celu uzyskania informacji odnośnie dostępności konkretnych elementów zalecamy kontakt z naszym serwisem centralnym (48) 384 00 13

12. Czy prośba o wystawienie opinii po zrealizowanym zamówieniu jest konieczna?

      Nie, aczkolwiek bardzo pomocna w celu stałego poprawiania jakości naszych maszyn

13. Czy w celu dokonania zamówienia konieczna jest rejestracja w sklepie?

      Nie, nie trzeba zakładać konta w naszym sklepie aby złożyć zamówienie. Prosimy pamiętać , że zakładając konto w naszym sklepie otrzymują Państwo stały rabat Klienta na poziomie 5%

14. Jakie są dostępne formy płatności?

      Oferujemy następujące formy płatności:

      -zwykły przelew: klient dokonuje przelewu samodzielnie na nasze konto lub za pośrednictwem Poczty Polskiej

      - płatności online: szybki przelew internetowy realizowany przed firmę Dotpay (płatność kartą debetową lub kredytową)

      - płatność poprzez system ratalny BNP Paribas

      - gotówka/za pobraniem

      - gotówka/płatność w sklepie stacjonarnym (we Wrocławiu, ul. Miechowity 1)

15. Nigdy nie robiłam/em zamówienia poprzez sklep internetowy czy dam sobie z tym radę?

      Na pewno tak! System składania zamówień jest bardzo prosty i intuicyjny dzięki czemu nawet osoby, które nie posługują się internetem nie mają większych problemów aby takie zamówienie złożyć.

      W razie trudności z samodzielnym złożeniem zamówienia, nasz pracownik może złożyć je bezpośrednio. Wtedy prosimy o kontakt via e-mail lub telefoniczny. Po złożeniu zamówienia przez pracownika sklepu, wysyłane jest na podany adres e-mail, podsumowanie zamówienia wraz z wyszczególnieniem kwot i metody płatności.

16. Bezpieczeństwo
Staramy się, aby Klient realizujący zakupy w naszym sklepie miał gwarancję bezpieczeństwa - zarówno w kwestii jakości towarów, jak i danych osobowych.
Wykorzystujemy sprawdzone mechanizmy ochrony przekazywania i przechowywania danych osobowych.


Sprzedajemy produkty wysokiej jakości.  Dokładamy starań o wysoką jakość opisów produktowych i udzielamy dokładnych informacji odnośnie naszej oferty.. 

Jeżeli nie znalazłeś/aś odpowiedzi na twoje pytanie skontaktuj się z nami poprzez e-mail:e-sklep@lucznik.info

maszyna do
szycia sklep

akcesoria do szycia sklep

sklep z maszynami do szycia

maszyna do
szycia sklep

Pomoc

Jeżeli potrzebujesz porady, szukasz jakiegoś produktu lub zastanawiasz się jaką maszynę wybrać.
Skontaktuj się z nami !
  

Infolinia i sklep czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 17.00.

Informacje o produktach, porady:

tel. +48 71 32 73 140

tel. +48 71 32 73 143

Zamówienia, reklamacje, zwroty:

tel. +48 71 32 73 138

kom. 669 337 544

e-mail: sklep@galerialucznik.pl

akcesoria do szycia sklep

SALON FIRMOWY WE WROCŁAWIU

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl