Darmowa dostawa od 199,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Skoro tu jesteś, to pewnie potrzebujesz pomocy...

Jak się z nami skontaktować?

Coś nie jest dla Ciebie jasne? Masz wątpliwości co do produktu, chcesz się z kimś skonsultować, wypytać o rzeczy, których nie napisaliśmy na stronie albo po prostu pogadać o maszynach i ich możliwościach? Nie wahaj się i zadzwoń do nas lub napisz, a my chętnie pomożemy, odpowiemy na pytania i doradzimy, utwierdzając Cię w dobrej decyzji lub odwodząc od podjęcia złej!

Kontakt z nami jest bardzo łatwy. Numer telefonu masz poniżej, adres mailowy też.

Telefony odbieramy od poniedziałku do piątku od godziny 9:00 do 17:00, w tych samych godzinach odpisujemy też na maile. Z tych dwóch metod polecamy jednak kontakt telefoniczny - jest szybszy, a do tego pozwala nam szybko zadać kilka kluczowych pytań i lepiej określić Twoje potrzeby, a co za tym idzie, dużo efektywniej Ci pomóc! 

Zadzwoń pod jeden z dwóch numerów +48 71 32 73 138 lub +48 71 32 73 140
Napisz do nas: sklep@galerialucznik.pl

Jak złożyć zamówienie?

W Galerii Łucznik zamówienie złożyć możesz na dwa podstawowe sposoby - przez stronę internetową lub telefonicznie.

Przez stronę internetową

To naprawdę najszybszy i najlepszy sposób na złożenie zamówienia. Wystarczy, że wrzucisz produkty do koszyka, zatwierdzisz zamówienie i wybierzesz metodę dostawy i płatności. Wszystkie instrukcje zobaczysz na stronie - wystarczy robić to, o co strona Cię poprosi. Zachęcamy do opłacania zamówień szybkimi formami płatności. Możesz też zapłacić za zamówienie klasycznym przelewem (wyślemy je po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie) lub wybrać opcję płatności przy odbiorze (zamawiając do paczkomatu koniecznie upewnij się, że możesz w nim zapłacić za zamówienie).

Klienci którzy dokonywali już zakupów w naszym sklepie powinni logować się na swoje indywidualne konto przy każdych kolejnych zakupach. Po co? Z kilku powodów. Posiadanie konta w naszym sklepie pozwala Ci wziąć udział w naszym programie lojalnościowym, ale też sprawia, że nie musisz za każdym razem podawać wszystkich swoich danych do wysyłki - a to na pewno duże ułatwienie! Całą historię swoich zakupów widzisz też w jednym miejscu, a dzięki dostępnemu Panelowi Klienta (dostępnemu po kliknięciu w "Twoje konto") możesz w razie czego łatwo zwrócić nietrafiony zakup lub zareklamować produkt.

Jako nowy Klient, który nie posiada konta w naszym sklepie zostanie poproszony o założenie konta (rejestrację), bądź złożenie pojedynczego zamówienia bez konieczności rejestracji podając jedynie dane teleadresowe. Rejestracja i założenie konta nie są oczywiście wymagane, ale są polecane.


Telefonicznie

Czasem tak jest lepiej, zwłaszcza, gdy nie do końca wiesz czego potrzebujesz albo chcesz przed zakupem jeszcze się skonsultować. Telefony odbieramy od 09:00 do 17:00, od poniedziałku do piątku.

Dzwoniąc, możesz nam podać nazwę swojego konta (login) jeśli takowe posiadasz, a my przypiszemy do niego Twój zakup, dzięki czemu uzyskasz wszystkie benefity jakie daje Ci posiadanie konta w naszym sklepie. Dlatego dobrym pomysłem jest założyć konto zanim jeszcze do nas zadzwonisz - choć zamówienie złożone telefonicznie też możemy później "przerobić" na pełnowartościowe konto na Twoje życzenie!
pixelpixelpixelpixel